Archiwum

MVP to sposób działania - przykłady z rynku

W pierwszej części materiału opisałam dla Was na przykładzie metafory Bursztynowych i Leśnych, dlaczego MVP to bardziej sposób działania, niż produkt, co sugerowałoby rozwinięcie nazwy (ang. Minimal Viable Product). Pora na przykłady z życia. Podzieliłam je na 5 grup, które różni podejście, sposób sprawdzenia, czy pomysł na konkretny biznes lub produkt ma szansę przyjąć się na rynku i czy warto w niego zainwestować czas i pieniądze.

(więcej…)

 

MVP (ang. Minimal Viable Product) to sposób działania

MVP jest pierwszą i z założenia niedoskonałą wersją produktu czy usługi, którą chcemy stworzyć. Jednocześnie oddaje sedno naszego pomysłu, jest wersją, z której klient może skorzystać, a dzięki temu faktycznie poczuć, co chcemy mu zaoferować. Stanowi punkt startu dla procesu uczenia się, podczas którego pojawiają się odpowiedzi na najbardziej newralgiczne pytania: (więcej…)

 
Ta strona używa Cookies, korzystając z niej wyrażasz zgodę na używanie ciasteczek zgodnie z ustawieniami przeglądarki. Nasza Polityka Prywatności
Akceptuję, bo lubię Was czytać.
x